تخريج الأحاديث والآثار - الزيلعي - ج 2 - ص 481- دار ابن خزيمة رياض

تفسير ابن أبي حاتم - ابن أبي حاتم الرازي - ج 9 - ص 2837- المكتبة العصرية

إعجاز القرآن - الباقلاني - ص 137 – 138- دار المعارف  مصر

تفسير ابن كثير - ابن كثير - ج 3 - ص 368

الدر المنثور - جلال الدين السيوطي - ج 5 - ص 101- دار المعرفة

تفسير الآلوسي - الآلوسي - ج 19 - ص 152

الطبقات الكبرى - محمد بن سعد - ج 3 - ص 200- دار صادر

الثقات - ابن حبان - ج 2 - ص 192- مؤسسة الكتب الثقافية

تاريخ مدينة دمشق - ابن عساكر - ج 30 - ص 411- دارالفکر

تاريخ مدينة دمشق - ابن عساكر - ج 44 - ص 253- دارالفکر

تاريخ الطبري - الطبري - ج 2 - ص 618- مؤسسة الأعلمي للمطبوعات

الكامل في التاريخ - ابن الأثير - ج 2 - ص 425- دار صادر

وفيات الأعيان وأنباء أبناء الزمان - ابن خلكان - ج 3 - ص 68- دار الثقافة

جناب ابوبکر هن  انتخاب جو دلیل  هيءُ ڏنو ۽ چيائين :

(( اگر خداوند مو ن کان سوال ڪري ته ان کي اهو جواب ڏيندم ته بهترین شخص کي پنهنجي لحاظ سان انتخاب ڪيو آهي))

فقال أبو بكر : لئن سألني الله لأقولن : استخلفت عليهم خيرهم في نفسي

الامامة والسياسة - ابن قتيبة الدينوري ، تحقيق الشيري - ج 1 - ص 37

الامامة والسياسة - ابن قتيبة الدينوري ، تحقيق الزيني - ج 1 - ص 25

هاڻي منهنجو سوال آهي توهان کان  ؟

اهل سنت وارا چون ٿا ته رسول الله ڪنهن کي به پنهنجي بعد معين نه ڪيو آهي  بعنوان خلیفه. ڇا توهان جو عقل ڪم ڪري ٿو ته ابوبکر اسلام کان پهريان بت پرست ۽ مشرک هيو ۽رسول الله کان وڌيڪ دین خدا کي سمجهي ۽ ڪنهن ڪي انتخاب ڪري ليڪن الله جو رسول ڪنهن کي منتخب نه ڪري ؟

+ نوشته شده در  2011/10/11ساعت 22:2  توسط ALIWAHEED SAJDI halepoto  |